Artik kafayı yiyecem galiba . Yumurtalar kalitesiz Tüp bebek yapmıştım 14 yumurtadan 1 kaldı 5gune transfer edilmişti tutu ama boş gebelik oldu Kürtaj oldum boş gebelik 😥😥
Duanıza bana yer verin kızlar 😔
Kendiligiden olmasini isiyorum Rabbim uğraştirmadn😔😔