Adfafaf Sinemtepe5802 ben gidiyorum hamileliğimin başında beri çok tatlı sevecen bı doktor ben çok memnunum kendisinden ☺️
aaslim Sinemtepe5802 şu an onda takipli değilim ama çok defa gittim, çok bilgili ve güvenilir biri bence, kafada soru işareti bırakmıyor :)
91mer Bal12 33 haftada doktor arayışındayım Hastane olsun doktor olsun ortam olsun ebe olsun nasıllar acaba Hicran duydum birde o nasıl acaba
Bal12 91mer merhaba hastane cok eskı odaları dogumhanesı falan ama Hatice hanım cok ıyı hicran doktoru bilmiyorum
91mer Bal12 hamgi hastaneydi ve doğum fiyatları muayam vs nasıl Normal doğumu destekliyor mu Siz kaç haftalık Dr cidden güzel mi hani soguk olmayıp cevap alırmıyız muayanedeee