beyzzsenturkk Merve7141 doğumhaneye almıyorlar servis odasına geçersiniz alırlar ben doğumhanede kaldım odaya gecemedim eşim 2. gün gördü cocugu eve giderken
Busraakay_26 Merve7141 normal doğum ise eşiniz girebilir ama sezeryan olacaksanız kimi hastane kabul ediyor kimisi etmiyor
beyzzsenturkk Merve7141 özeldir büyük ihtimalle bazı devletler izin verebilir ama cogu yakınını bile almıyor dogumhaneye odaya gecene kadar