zynb_ozkn Seymanurbozdag12 kızimda 7 8 arası baslamisti simdi 5+6 sabah midem bulandi ama kahvaltı yapınca gecti 1 haftaya artar ve cok agir geciyor benimki serumla besleniyorum resmen insallah bu oyle olmaz 😪
Sumeyye237 Seymanurbozdag12 8 de başladı 15 e kadar devam etti. 18+4um şu aralar iyiyim ama yinede arada bir tetikliyor
Kiray54 Seymanurbozdag12 6. Haftada başladı baya kötü oluyordum doktoruma danıştım ilaç verdi ama iki gğndğr kullanmıyorum hafif hafif bi bulantı var
Seymanurbozdag12 zynb_ozkn zynb_ozkn zynb_ozkn inşallah olmaz senin içinde güzel geçer bende 5+6 daha hiç yaşamadım yaşarım korkusu çok var nefret ediyorum bulantidan🥺
zynb_ozkn Seymanurbozdag12 ahh ya benn kızimda resmen 4 ay ölü gibi sadece odamda yatakta ve klozete geçirdim sonra ortalarda iyi oldum hopp mide yanması gece kusmasi ve bu sabah da midem bulaniyordu biseyler yuyince geciyor ilkinde ben cok bilemiyordum kustukca yemiyordum ac kalmaktan iyice kusuyordum ama aslinda yemedigim icin kustugumu anladim bunda ayji hataya düşmicem sende bence uyanir uyanmaz biseyler ye öğünleri arttir sık sık az ve hafif seyler ye insallah rahat atlatiriz
Sumeyye237 Seymanurbozdag12 ay inşallah hiç bulantilarin olmadan güzel bir hamilelik gecirisin canım 🥰
Basakerturk 6+1 deyiz şuan iki gündür dayanılmaz şekilde mide bulantısı yaşıyorum bu kadar olması normal mi acaba bilmiyorum
anneoluyoruuumm16 Seymanurbozdag12 6+1 de başladı 11 haftalık oldu daha devam bazı sabahlar kusmadan güne baslamiyoruz. Hicbirsey istemiyor canım bir an önce gecseydi
Seymanurbozdag12 İnşallah geçer bir an önce benim de en korktuğum şey mide bulantisi yaşamak 6+1 iz akşamları hafif bulanıyor daha kusma ve şiddetli mide bulamtisi olmadı gorucez nolucak inşallah olmaz😢
Gulsum2019 İlk hamileliğimde 6. Haftada başlayıp 11.haftada bitmisti simdi ikinciye hamileyim 9+4 olduk çok hafif bulantım var Allaha şükür çok rahat geçiriyorum bu sefer inşallah sizlerinki de gecer bir an önce 🙏