Mervisnese 17 haftaligim canım hala ağrılarım oluyor rahim büyüdüğü için oluyormuş doktoruma sordum çok şiddetli ve kanaman olmadığı sürece bı sorun olmaz benimde ilk hamileligim doktoruma çok soru soruyorum bikti kadın benden 😂 o yüzden anlıyorum seni