6 haftalık olduk kanama alanı görünüyor yatıyorum şimdilik siz neler yaptınız sorunsuz geçti mi yoğun kanamam var dünden beri bu arada az önce acildeki doktor iki kese görüyorum dedi kendi doktorum da kanama alanı bu kese değil dedi anlayan varsa ultrason fotosu atacam😅