Sefaseyda29 Selam kızlar 8 hafta 3 günlük hamileyim ve doktor kistim olduğunu ve sakıncası olmadığını söyledi fakat ben yinede tedirginim bu durumu yaşayan varmı aranızda yaşasaydıysaniz nasıl sonuçlandı?
Minmini Benim de ilk ultrason muayenem de 28 mm kist var önemsiz demişti, bir olumsuzluk yaşamadım 30 haftadayız şu an. Endişelenmeyin💐