Nurscl06 Kızlar yakında oğlum olacak ALLAH’IN izniyle fakat isim hala yok bir tane isim var hoşuma giden ALPTUG ama ondan da emin değilim. Asil isminde çok hoş bilemiyorum fikrinizi paylasırmısınız
Sefaseyda29 1_prensesannesii selam canım banada 5 haftalık hamileyken kese yanında kanama var denildi doktor düşük kanamasida olabilir yerleşme kanaması dedi kan sulandırıcı iğne ve progestan verdi 1 buçuk hafta kullandim bir diger kontrole başka doktora gittim ve o doktor hic bir kanama olmadigini söyledi ve ilaçları kestirdi bana sende istersen bı başka doktora daha görün
1_prensesannesii Sefaseyda29 çok şükür kesildi kanama alanı böyle kısa sürede kayboluyor mu şaşırdım valla