Kafayı yemek üzereyim diyet yaparak şekerimi dengelemeye çalışıyorum artı insulin kullanıyorum günde 4 defa fakat korkuyorum bebeğime bise olacak diye çünkü dikkat ettiğim halde aç kaldigim halde açlık 150 tokluk 170 bazen 230 larda çıkıyor benim gibi olup sağlıklı doğum yapan arkadaşlar morale ihtiyacım var 😢😢😔