Tugce0142 doktorunuzu dinlemelisiniz bence, normal başlayıp sezaryen oldum enfeksiyon riskim olduğu için seni ve bebeği riske atamayız demişti. Sezaryen korkulucak bir şey değil sonuçta bebek öyle de böyle de doğucak. 45 dk süren bir işlem, 4-5 saat sonra anestezi etkisi gidip ayaklarınızı hissetmeye başlıyorsunuz. Kendinizi de hazır hissettiğinizde yürütüyorlar , ağrı olduğunda ağrı kesici vs hepsi oluyor yani. Şu da gerçek annelik kolay bir şey değil ☺️