iremm_1 Haftadayım iki gündür sabahları iç çamaşırım aşırı derecede ıslak uyanıyorum bu durumu yaşan var mı yada napmam gerekiyor
Zulom- iremm_1 bende aynı sorunla karşılaşıyorum ama yıllardır bende yoğun akıntı olduğu için umursamıyorum ama eyer sürekli ara ara devam ederse hocama danisirim sizde rahat etmek istiyorsanız hocanıza danışın
Deletedmom_52 iremm_1 canım benim öyle bir problemim yok son doktor kontrolünde suyuna baktı mı doktor bir şey demedi mi ?
Naaznaaz iremm_1 Bende 35 haftalığım 3 haftadır aynı durum içindeyim suyum mu geliyor diye düşündüm ama dün kontrolde suyumda iyi çıktı
Tmtugbaa Benimde akıntım fazla sürekli iç çamaşırı ıslanıyor ama idrar yolu enfeksiyonum var canım. Seninki şeffaf su gibi mi akıntı gibi mi eğer su olduğundan şüpheleniyoraan doktora görün mutlaka su olup olmadığının testini yapıyorlar
iremm_1 Tmtugbaa enfeksiyonum benimde var ama şimdiye kadar hiç bu kadar sulu değildi iki gündür eşofmanım dahi ıslak anlayamadım yani
Tmtugbaa iremm_1 enfeksiyon kaynaklı olabiliyor demişti doktorum bana da o su gibi olan bir kere oldu sadwce ben 29. Haftalarımdayımdaydım bi kan idrar ver için rahatlarsın en azından. Ben bu hafta sağlık ocağında verdim hatta genel bi kontrol için hem de düzelmiş mi ne olmuş diye
Naaznaaz iremm_1 eczaneler de testi satılıyor amniyon sıvısı mı diye o testlerden yapabilirsin istersen