beyzzsenturkk alakası yok:)
Sütüm az o yüzden takviye yapıyorum. Yani hedefim az da olsa anne sütü alması. Tamamen sütümle doyacak kadar sütüm yok, zaten beni emmek istemiyor ben zorla veriyorum az da olsa 1 damlada olsa anne sütü en iyisidir. Obez meselesi eğer dozu kendi kafana göre verirsen yada olması gerekenden fazla verirsen olabilir. 120 ml veriyorum 2 aylık olacak bebeğim. 30 la başladım , 60,90 120 veriyorum şuan.