Bal_1604 Tirasnasibe ben 21 de gittim doktor inceledi sonra 1 hafta sonra tekrar gel beyinde bişey tam olarak oluşmuyor bu haftda 22.haftada oluşuyor dedi ve tekrar muayene etti yani en iyisi 22 hafta sanırım 😌