Ebru3435 2 haftadır geçmeyen grip nedeniyle acile gittim. Doktor boğazların kızarmış eğer iki haftadan beri hastalık öksürük geçmiyorsa biraz ciğerlere de inmiş olabilir dedi. Bebeğe de artık zarar dedi. Augmentin ilacı verdi hamilelerde kullanabilir dedi . Bu ilacı hamileyken içen var mı ilaç 1000 mg .
YelizSaygili Ebru3435 Bende diş için kullandım doktorum kullanabilirsin dedi hiç birsorunda olmadı.İltihap olması bebek açısından daha kötü bence. Doktorunuz da söylediyse kullanabilirsiniz :)
Ebru3435 YelizSaygili işte hep derler ya hamileyken kullanmayın insanı tedirgin ediyorlar 🙄 teşekkürler 😊