Gmzzz123 Arkadaşlar idrar yolu enfeksiyonum varmış doktor da yazmış hatırlat reçete yazayım diye bende kötü bişey mi yazdım dünden beri cevap yazmadı siz doktorlarınıza her zaman ulaşabiliyor musunuz mesajlarınıza hemen geri dönüş yapıyor mu merak ediyorum
Cerena_87 Gmzzz123 dün cevap vermediyse bu gün verir acil bişey olmadıkça yada direk arayın ben genelde ararım direk aradıgınızda sorabilirsinir kötü bişeymi diye benimde vardı 1 bi ilaçla geçdi ama bol bol su içmemi söyledi çabuk infeksyon kapyorsun diye
Gmzzz123 Sila66 ne güzel bişey ya normalde bu zamana kadar da yazmadım yani darlayan bi insan da değilim yoğun olabilir ama boşuna mı özele gidiyoruz o kadar para veriyoruz :(
Gmzzz123 Sila66 evet doğrudur ama bende merak ediyorum reçeteyi yazmış sabah ama mesajıma dönmemiş 🤷♀️
Gmzzz123 Sila66 hayır ben sonuçları attım oda hatırlat yazayım reçete yazmıştı bende kötü bişey mi vs yazdım reçete yazmış mesaja dönmemiş daha
Sila66 Gmzzz123 kötu bısey olsa soylerdı canım sen yanına gıt sor yazdım dönmedınız musaıt degıldınız sanırım veya ara canım
Bal_1604 Gmzzz123 yalnız degilsiniz benimkide oyle 😌 yuzyuzeyken bile bu hafta çok ilgilenmedi idare edicez artık değiştirsem nereye gidicem karar vermek doğru doktoru bulmak çok zor
Bal_1604 Gmzzz123 cesaretim ve güçüm yok doktor aramaya 😂 dogurtsunlrda kurtulalım biran önce temennim o yönde
Tubaut Gmzzz123 atlamış olabilir tekrar yazın reçeteyide yazmadıysa hatırlatın bikere yazmadı diye olumsuz düşünmeyin biz bile bazen mesajı okuyoruz araya bir iş giriyor sonra cevap vermeyi unutuyoruz insanlık hali yoğundur
Gmzzz123 Tubaut insanlık hali tabiki reçeteyi yazıp cevap vermedi bende soru sordum sizin doktorunuz cevap veriyor mu hemen diye merak ettiğimden yani.