Sevvalllll42 azöncede Bi postta yazdım ben yaptırdım ama benim hamilelik öncesi de şekerimi yüksek sınırda çıkıyordu gebelik şekerim de çıktı diyet yapıyorum. Doktor gebelikde şeker varsa bebek de gelişim geriliği, erken doğum, bebek de şeker hastalığı yol açabilir dedi. Şunu da ekleyeyim arkadaşım inatla yaptırmadı gereksiz gördü 36.hafta da bebişini kaybetti araştırma sonucu şekerden kaybetmiş yaptırıp yaptırmamak size kalmıs ama ne anneye ne bebeğe zararı yok hele ki doktorunuz öneriyorsa mutlaka yaptırın. Herkesin bünyesi farklı yaptrımaktan zarar gelmez tabi sizin kararınız sağlıkla kucağınıza alın 🌼