rabiatkncee Kızlar 16 haftayım göbeğim çıkmaya başladı göbeğimden dolayı özel bölgemi göremiyorum eldivenle temizliyordum önceden hem daha saglıklı hem de sık çıkmıyor tüyler ama artık yapamıyorum bunu göbekten neyle temizliyorsunuz fikir öneriniz var mıdır 🙃
Azra00 rabiatkncee ben daha önce lazere gittiğim için tüy halinde çıkıyor sarı sarı ama uzuyor beni rahatsız ediyor 25.haftaya kadar bende eldivenle temizliyordum şuan 26+4 olduk sanırsam 30.haftaya kadar uzamaz kufore agdaya gitmeyi düşünüyorum ben canım
alyapoyraz rabiatkncee 31 haftam bitmek üzere hiç goremiyorum göbekten anca ayna karşısında yapabiliyorum aşırı zorlanıyorum 😂😂😂
_tuuggcce_ Ben hala jilet kullanıyorum ama zorlanıyorum bende artık. Olduğu kadar moduna girdim biraz
Azra00 rabiatkncee canım benim göbeğim çok çıkmadı hâlâ ondan annemin de 7.8 aydan sonrası çıkmaya başlamıs genetik bizde 😇
Hira22mehdi Ben kendim ağda yapıyordum ama artık 25 haftalık olduk 2 hafta önce denedim yapamadım mecbur kuaföre gittim utana sıkıla
Hira22mehdi rabiatkncee yok hiç bişey olmadı valla progestan kullanıyorum başlarda riskli gebelikti yapmadım ama 12 haftadan sonra çok şükür normale döndüm herhangi bi sıkıntı yaşamadım şükür
Asli123s Bende agdaya gidiyorum kendimi alıştırdım ayda bir gidiyorum hem inceliyor hafifliyor jilet gibi sert çıkmıyor kuaför 5 dk da alıyor bide mis gibi