mrve_kck bende 5+1 sata göre adete 2 gün var ken öğrendim adet oldum sandım belirtilen tesr yaptım 1 haftadır lekelemeyin var arada kan doktora gittim bekleyecektim biraz daha mecbur gittim çok uzun süre olunca düşük riski var dedi Protestan verdi onu kullanıyorum haftaya yine gel dedi kese bebek varsa igneye başlayacağız dedi