Duyguyanecigi Kızlar 25 haftalık gebeyim kahverengi leke şeklinde yaklaşık 1 saat akıntım geldi daha sonra durdu bunu yaşayan var mı
yenibirannis Duyguyanecigi bu durumu yaşayan bı çok kişi yaşayan vardir ama herkeste aynı sebepten olmayabilir acile veya Dr sormanzda fayda var bence iyi durmussunuz valla 1 saat
Mavigozunannesi Duyguyanecigi benimde oluyor 14 haftalık olcam ama ultrason da da idrar tahlilindede problem cikmadi
Aslibali Duyguyanecigi doktor ne dedi canım? Ben de de oluyor ama sebebi farklı işte o yüzden herkesin kahverengi lekesi kendine ait. :) Benimki serklajdan oluyor mesela
Duyguyanecigi @“Bebiskosuu” @“yenibirannis” Arkadaşlar dra gitmediğimi söylemedim ki neden bu kadar önyargılısınız dra gittim tabiki ama aynı durumu yaşayan var mı diye merak ettim
ozi086 Duyguyanecigi 12 haftalık hamileyken sürüntü şeklinde gelmişti riskim vardı doktor hemen progestan başlattı senin haftalarına kadar kullandım. Doktorun ilaç vermediyse yada bir riskten bahsetmediyse korkma. Ama yine de kendini yoracak işler yapma dinlenmeye çalış
RNurr Bebiş büyüdüğü için yer açıyor olabilir canım . Sana neden bu kadar agresif yorum yapmışlar anlamış değilim 🤦♀️
Duyguyanecigi @“Aslibali” bir sebep bulamadı dinlen dedi herşey yolunda da dedi inşallah sağ Salim geçiririz şu son 15 haftayı tedirgin oldum