Kediler duyguları en iyi kavrayan canlılar :) sizin endişenizi de mutluluğunuzu da sakinliğinizi de anlayıp ona göre tavır takınacaktır :) 4 kedim var (hepsi de şapşik tekirler) evet temizlik ya da ayrı ilgi göstermek zor olacaktır ama Ekim’de kısmetse kızımla tanıştıracağım için çok heyecanlıyım :) başta tedirgin olacağımız belli ama annelik başlı başına şefkatle eş bir olgu. Şefkatimizi, sevgimizi anlayıp onlar da sakince kabullenecektir diye olumluyorum ben. Size de canlılara hissettiğiniz bu naif duygularınız için yavrunuz ve kedinizle bereketli bir yuvada ömür boyu huzurlu, sakin, sağlıklı, özgür bir yaşam diliyorum. Sevgiyle kalın :)