Crnalpr 11 mayıs beta 65 13 mayıs 110 15 mayıs 156 17 mayıs 262 18 mayıs 397 Bu şekilde olup normal gebelik yaşayan varmı doktorum dış gebelikten şüphelendi
naneliseker_ Crnalpr hemen dış gebelik demek hatalı. Sağlıksız olur düşer o ayrıdır. Ama değerler istenildiği gibi yükselmenin korkmayın, hayırlısı olsun
Cansu4559 Crnalpr benim adetim 9 gün geçmişti 1500 çıktı değer 10 gün sonra yine yapalım demişti 11 gün donra gittiğimde ultrasonda kalp atışlarını duydum 6+3 günlük çıktı yani adet günüm 20 gün gecikince öğrenebildim acele etme değerin yükseliyor sonuçta
Cansu2 Crnalpr ikisinide yaşamış biri olarak dış gebelikte çok çok hızlı yükselir evet saglıksız gibi gözüküyor tabi ama Allah bilir
naneliseker_ Crnalpr her düzensiz artış dış gebelik değil. Benimde düzensiz arttı kendisi adet kanaması gibi düştü. Dış gebelikte aksine yükselme de yapıyor. Korkutmasın meşhur doktorlar üzülmeyin:)
Crnalpr naneliseker_ dünkü değer artınca dış gebelik dedi birkaç gün sonra muayene olmaya gidicem inşallah kendiliğinden düşer
Crnalpr naneliseker_ bu 5. Hamileliğim 2 tanesi kalbi durdu 1 tanesi kucağımda şuan şükür diğeri kendiğilinden düştü buda inşallah kendiliğinden düşer 🙏 teşekkür ediyorum
naneliseker_ Crnalpr kan pihtilasmssi var mı sizde genetik test verin bence.. benimde kayiplarim var yeni gebeyim, iğne kullanıyorum
Crnalpr naneliseker_ evet var 2 kayıptan sonra doktor test yaptırdı 3. Hamileliğimde oksapar ve aspirin kullanarak doğurdum . Sonraki hamileliklerimde de kullandım ama nasip değilmiş