Kızlar merhaba. 38. haftadayım bebeğimin suyu azalmış ve doktor bu şekilde 5 gün idare eder dedi. Açılmam 1 cm bile yok. İstersen sezaryen olabilir, istersen rahimden ilaçla açılmasını sağlamaya çalışabiliriz suni sancı veririz buda 12 saat sürer yaklaşık dedi. Ne yapacağımı bilemiyorum, böyle bir durum yaşayan var mı?