Selaaam🥰Bugün doktor randevum vardı. Genel kan tahlili yaptırdım. Ultrasonda oğluşumu izledim. Sonunda başı aşağıya doğru pozisyonunu aldı. Kilosu 1945 gr. Geçen hafta ultrasonda başka bir doktor 1500 gr demişti. Bugün güvendiğim doktoruma gittim o 1945 gr dedi ve boyu da uzunmuş. Kaç cm demedi,izin yokmuş kesin boy demek için. Genel olarak herşey iyi ama tansiyonum yüksek çıktı🤦🏻♀️ 37-38 haftasında giderim bir dahakine😊
Bizim doktor randevumuz böyle geçti. Benimle aynı haftada olan hamişler sizde bebeğin kilosu kaç çıktı?