Barat Kızlar 11 haftalıkken devlet hastanesinde erkek demişti dün 16 haftalık ken özele gittim kızım olacağını öğrendimm ☺️☺️erkek ismi arıyordu. Şimdi kız isimleri düşüneceğim ☺️
Aysee1123 Barat Devlet için genelde 16 ya kadar söylemiyor diyorlar size söylenmiş oda doğru çıkmamış 😂
iremuzunkala Barat Bana da ilk erkek son kız gibi dediler kendi ultrasonuna bakarak tahmin yapabilir misin ☺️