Hmervekara burda devlette gitsem kimse yardımcı olmaz çünkü ne kadın doktoru var ne ultrason ne de nst merkeze gitmem gerek ki yani kendi özel hastaneme kendimi fazla kasmamak istiyorum normal olabilir diyorum ama devam ederse giderim yani çoğu herkes bir olcak diye birşey yokmuş bazısında ishal ile bazısında kan veya sümüksü su falan oluyormuş