Kızlar adetime göre 5 + 3 ama doktor 4+2 dedi. Normal olduğunu söyledi ama tabii ki kayıplarım olduğu için içim rahat değil sanki :( Beni anlamanızı umuyorum ❤️ Kesemiz de bu şekilde :)
Var mi benzer durumlar yaşayan ❤️ Sağlıkla gelsin miniklerimiz🐣🤍
