turkuaz_ Yasemintolga58 fazla değilse sağlık ocağına bıeakabilirsiniz bizim aile doktoru öyle bırakanlarınkini vermişti bana
Yasemintolga58 turkuaz_ sigortalı olmayanlara çok fiyat çıkardığı için buraya yazdım öyle çok pahalıya denk geliyor