Cncahm Merhaba arkadaşlar kartal verahastanesinde doğum yapan varmı doktor Ayşe hanım ben oraya gidiyorum doktorundan çok memnunum orda doğum yapan arkadaşlardan bilgi alabilirmiyim
EceAydn Cncahm bi tanıdıgım da orda yaptı ayşe hanımda o da çok memnundu normal yapıcaktı ama sezeryana döndü daha sonra sıkıntılar oldu fiyat açısından da uygun bir hastane zaten..
HiraMerve1 Cncahm Bende Ayşe hanıma gidiyorum çokta memnunum doğum ücretini sormayı unutuyorum ama her defasında siz biliyo musunuz 🙄
EceAydn EceAydn normal doğum yapamadı 😕 bir türlü olmadı yani hastaneyle alakalı değildi ama tabi 😌 15-16 saat sancı çekti baya yoruldu artık sonra sezeryana girdi