AsyA_34 esmerella37 Bende hamile kalmadan önce sürekli görüyordum psikolojik olabilir yani çok düşünmekten , Stres çok etkiliyor kafandan sildiğin an oluyor canım düşünmemeye çalış ,zor biliyorum ama yapabilirsin Allahım inşallah sana da nasip etsin 🫶🏻😍
Selinakbas esmerella37 Bende Şubat’ta görmüştüm bu rüyayı 23 Mart’ta hamile olduğumu öğrendim ♥️ Tabi benim ki kendiliğinden olmadı ama öyle bı rüya görmüştüm 💐
Dilekberen486 esmerella37 ilk çocuğum geç olmuştu temmuz ayında rüya görmüştüm gerçekten hamile gibiydim çok etkilenmiştim çok inanmıştım Ağustos ayında hamile olduğumu ögrendim 🥰
FilizinAnnesi Canımm benımm inşallah 😍 olmaz dediğin olmuyo dediğin herşey zamanı gelince bi güzel oluyo ki 🤲 dua sabır sadece ❤
Dilekberen486 esmerella37 o rüyanın öncesi bende çok goruyodum ama son gördüğüm farklıydı inşallah en yakın zamanda sizinde aynı sekil olur🤲
esmerella37 Dilekberen486 insallah cnmm hep ruyalarda mutlu oluyorum nolurdu bide gercek hayatta olsam
PrensinibekleyenAnnee esmerella37 Rabbim sanada nasip etsin inşallah inanıyorum ama.çok yakında sanada nasip olacak 🌸