Enmutluannee Kızlar ben progestan kullaniyordum ve bitti reçetemide kaybetmişim reçetesiz 35 tl reçeteyle 7 tl doktoruma söylesem birdaha reçete yazar mı ? Bide doktor kontrolum 2 gün sonra 2 gün progestan kullanmasam sorun olurmu
Zhdsngz Enmutluannee sağlık ocağından yazdırın sürekli kullanıyorum Dediğinizde yazıyor zaten ben oyle yapıyorum bir kliniğe gittiğimden sgk karşılamıyor ilacı ben sağlık ocağına söylüyorum en sin 4 kutu yazdı
ZhrHkn Enmutluannee geciktirme bence doktor yazar hemen ben ilk haftalarda kullanmaya başladım 18 haftalığız şuan hala kullanıyorum canım ihmal etme
Didemalkanendik Zaten 30 lu tablet canm daha fazla kullanmanımı söyledi ki dr ...eğer dediyse yazar tekrar rica edersen düşük tehliken varsa bence yarın git hemen yazdır
Enmutluannee Didemalkanendik evet düşük tehlikem var ama iğnede kullanıyorum pruluton iğnem cuma günü olmaliyim ogünse doktora gidicem
ZhrHkn Zhdsngz inşallah ama geçen pazartesi yine kontrolüm vardı hala kesinin üstünde kan gözüküyor oyuzden devam ediyorum inşallah allahin izniyle geçer🙏
ZhrHkn Enmutluannee çok şükür biz iğneleri bıraktık hapı kullanmaya devam ama Allah hepimize sağlık versin bebislerimize sağlıklı bı şekilde kavusalim 🙏