rukiyyye Genesiste yakın zamanda doğum yapan var mi aramızda? Doğum ücretine dahil olan hizmetler neler bilgi verebilir misiniz ?
Mihrimah44 rukiyyye Ben daha haftaya pınar hanıma gideceğim inşallah, açıkçası ben de merak ediyorum fiyatları…
eknsnsr98 rukiyyye bende çok merak ediyorum 2.gebeliğim bu gebeliğimi gelmediyse yapıcam ama sezeryanım nasıl olucak ameliyat ekibi felan çok merak ediyprum
rukiyyye Mihrimah44 Mihrimah44 ben Seval hanıma gidiyorum memnunum. Açıkçası doktor konusu kişiden kişiye değişiyor. Herkes her doktoru beğenmiyor ama bize hep sıcak davrandı baştan beri aynı doktordayım doğumumda onda olacak nasip olursa
rukiyyye eknsnsr98 benimde 2. gebeliğim normal bekliyorum bakalım bi sıkıntı olmazsa. Allah tüm hamilelere kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏
Mihrimah44 rukiyyye Bakalım pınar hanımdan memnun kalmazsam doktorumu değişeceğim, rabbim kolay doğum nasip etsin hepimize