Kızlar 40+1 im bugun,2 gün önce nişanım geldi ama herhangi bir kasılma ağrı yok doktorum 40+5 e kdr bekleriz eğer hiç açılman olmazsa(şu an yok) sezaryen alırız dedi,ben normal olsun diye bekliyorum korkmuyorum değil ama ameliyatın sonrası beni daha çok kaygılandırıyor bilemiyorum var mı aranızda bu şekilde olan,veya fikir verecek çok gerildim artık:(