Snsineem Bu postu atmayı dört gözle bekliyorum 🥹 Allahım analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah canım benim ❤️🧿 malesef oğlum annesinin kararsızlığı korkusu nedeniye 1 hafta daha bekliyor
ilkmommylikheyecani Yaaa ne güzel böyle görünce çok özeniyorum benim daha 175 gün var nasıl geçecek bilmiyorum birde ilk gebeliğim çok sabırsızım 🙈 bebişinizi sağlıkla alın kucağınıza insallah 💕
guzelanne01_ ilkmommylikheyecani bende aynı senin gibiydim asla geçmez diyordum🫣Geçti zaman birde çok erken öğrendim ben 3 haftalıkken öğrendim 2 çoçuğum ama çok merak ediyorum anneliğide unuttum sanırsam🫣kızım 12 yaşında 13 olacak hatta
AlyaLinaaa ilkmommylikheyecani benimde ilk gebeliğim şöyle mi böyle mi diyerek bu günlere geldik inşallah kucağımıza da alırız sağlıkla 🥰🥰
ilkmommylikheyecani guzelanne01_ yaa maşallah ne güzel bende 4 haftalık öğrendim inanın gün gün saat saat hesap yapıyorum birde 15 haftalığız ama hala cinsiyet belli değil stres ve merak ekleniyor dahada sabırsızlanıyor insan belki kıyafet vs alsam kafamı oraya versem biraz unuturum 🙈 sağlıkla gelsinlerde gerekirse 1 sene olsun 🥰
guzelanne01_ ilkmommylikheyecani kızdır ozaman genelde öyle oluyor bende kızımda geç öğrendim oğlumda 12 haftamda öğrendim☺️İnanıyorum çünkü bende aynıydım bari hareketini hissettiğim haftaya gelsem diyordum eşime diyorum beni uyutun doğum zamanı uyandırın🫣
beyzanurk2502 ilkmommylikheyecani bende kafamı başka yere vereyim zaman çabuk geçsin diyorum hastane çantasını hazırlayıp yeniden yeniden kontrol ediyorum bebekle ilgili şeyler bakıyorum ediyorum uygulamalarda zaman geçirmeye çalışıyorum ama o zaman nedense hiç ilerlemiyor gibi 😅 ama yine de bu kadar zamanın da nası geçtiğini bilmiyorsun 😅😅 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hepimiz 🫶🏻
ilkmommylikheyecani guzelanne01_ doktorumda ilk kız dedi ikinci gittiğimde erkekte olabilir göstermiyor dedi ama hep kız hissettim birde sanırım eşimle alıştırdık kendimizi kıza 🙈 sizle aynıymışız ya insallah bende böyle bebiş doğdu butonu postu açacak zamanlarıma gelirim hayırlısıyla 🥰