Nesee221 evet normal takma kafana canım …bebeğin ve kendin hakkında güzel seyler düşün 🥰herşeyin hayırlısını dinle Rabbimden ❣️benim gebeliğim rahat ilerliyor Allah’a şükür bulantı kusma falan olmuyo bende ..ama çevremde arkadaşlarımın çoğunda görüyorum bir süre sonra geçenler de oluyor 🥰 olumsuz düşünme pozitif ol enerjini kaybetme ❣️❣️😘iyi düşün hayırlısını düşün hayirlisi olsun hakkınızda 🙏🌹