BAAE2023 Selinakbas amin amin hepimiz inşallah hayırlısıyla sizinde geçecek benimde daha 2 buçuk ay var ama olsun 🥰😍
BAAE2023 Nurscl06 günaydın evet valla annelik sabah akşam dinlemiyor sevgisi heyecanı daha doğmadan başlıyor 🥰😍 sizinde baya az kalmış maşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım bebeklerimize inşallah 🤲🏻🥰😍❤️
Nurscl06 BAAE2023 Aynen öyle valla canım heyecan basıyor insanı 🥰 Az kaldı hayırlısı tüm hamişler sağlıcakla alalım yavrularımızı kucağımıza 🤲🏻🤲🏻
BAAE2023 Belginylmz ah seninde azalır canim bana da ilk zamanlar hiç geçmiyordu sağlık olsun hayırlısıyla hepimiz kavuşuruz yavrularımıza Allah’ın izniyle 😍🥰🤲🏻
BAAE2023 Youngmotherr benimde hemen hemen o kadar var 12 hafta gibi benimde Rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı nasip eylesin inşallah hepimize 🥰😍❤️
BAAE2023 2309 valla inşallah bana da gelir bir an önce o günler sağlıkla kavuşalım yavrularımıza inşallah 😍🥰🤲🏻