Bu sabah 8 de yatışım yapılıcak saat 7 6 daa uyandım heyecandan. Günler ne çabuk geçti anlamadım bile Allah hepinize bu güzel günü nasip etsin spinal sezeryanla ögleden önce alınacağım her detayıda sonra yazacağım inşallah korkularım çok ama bebeğimin yüzünü görme heyecanım daha ağır basıyor benden dualarınızı eksit etmeyin 🙏 bir dua alırım herbirinizden benimde dualarım kat be kat sizinle olsun güzel hikayemle dönüp yazmak üzere hoşça kalın Allah sizide kurtarsın inşallah..🙏🥹