defneveannesii_ Günaydın herkese😌 Dün sabahtan beri 20’lik dişimin olduğu diş etim baya şiş durumda. Yutkunurken bile zorluk yaşıyorum. 23+5 haftalığım, dişçiye de gidemiyorum bir şey yapamazlar diye. Bu şişliği ne azaltır, geçirir? Neler uygulayabilirim?
Mvskcmn_ defneveannesii_ Sarımsağı ve soğanı rendeleyip suyunu sıkın bir Pamuk yardımı ile ağrıyan dişinizin etrafına sürün sabah akşam isterseniz 3 öğün de yapabilirsiniz. Benimde hamileliğimin 28. Haftaların da dişim ağrıyordu hatta ağlıyordum o derece ağrı çektim. Benim dişim iltap toplamış ve bu dediğimi yaptıkça Allah’ın izniyle iltap patladı. Birde YouTube’den diş ağrısı için dualar açıp dinlerdim ağrım çoğaldıkça. İnşallah sende şifanı bulursun çok geçmiş olsun 🤲
Ebus2045 defneveannesii_ dış doktoruna git canım sanırım şuan haftan uygun zaten kadın doğum doktoru dan izin belgesi almadan çekme işlemi falan uygulanmıyor merak etme Allah korusun daha ileri haftalarda yasa doguma yakın ağrıların artarsa daha kotu olur bende hamileyim ki sorunlu bı hamilelik ona rağmen 13. Hadtamda çektirdim ve şişlik için 2 kutu antibiyotik kullandım geçmiş olsun
Aslibh defneveannesii_ 20 lik disten cok ceken biri olarak soyluyorum cene cerrahisine git cektir kurtul ben kurtuldum ama 3 tanr daha var cektigin agriya degmez
defneveannesii_ Mvskcmn_ Ah cok teşekkür ederim, deneyeceğim mutlaka birazdan.🙏🏻 Dua da açıp dinleyeceğim şimdi, teşekkür ederim. Amin inşallah.🙏🏻🥰
defneveannesii_ Ebus2045 Teşekkür ederim canım🙏🏻 birkaç gün içinde şişliğim inmezse mutlaka görünmeyi düşünüyorum dişçiye. Tabii ki kadın doğumun onayı olmadan işlem yaptırmam ben de.🙏🏻 Teşekkür ederim canım sana da gelmiş geçmiş olsun 😊
defneveannesii_ Aslibh Ağrım dişimde değil şimdilik çok şükür, sadece diş etim baya şiş ve o tarafla bir şey yiyemiyorum 🥺 lenf bezlerimde şişmiş aynı zamanda. %90 yirmilik diş sıkıntısı bu. Oldu olmadı gidicem bir diş doktoruna🙏🏻