Nursedakcpnr 37+5 oldum idrar yolu enfeksiyonu var ve kasıklarım çok şiddetli ağrıyor resmen içimden parça gibi geliyor yeşill akıntı yatakta sağdan sola dönemiyorum ne yapmalıyım
Esraguzel Sancı olabilir hemen bir acile gidin nst çekerler gitmeden önce ılık bir duş alın eğer geçerse normal ağrıdır geçmezse doğum sancısıdır