Adaboztas1
Aksam 10 da aynı sebeplerden acilden giriş yaptım daha 1 saat önce eve geldim. Sabah 9 da yine gidicem.
Sabah 5-6 gibi baslamıstı geçer diye bekledim geçmedi. Gittim nst aldılar sancı cıktı hemen serum baglandı iyi geldi. Tekrar nst alındı. Ben uyumusum yine sancı cıktı.
Yatış vericeklerdi. Evim yakın diye gonderdiler. Bebegin 10-15 kez kıpırdaması lazım ac gel su harici bişey tuketme dedi. Bu arada adet gibi agrılarım oldugundna beri bebegin kıpırdaması az ama nst sorun yok
Su an halen az agrım var. Normal de p tesi planlı Sezaryen dogumum var. Bakalım ne olcak bikac saate. Demem o ki beklemeyin acilden girin
Bu arada 37+6 yız