Busenil 32.ci haftamdaym iki elimin parmak uçları hep uyuşuk ve çok hafif bir mide bulantım var bunlar normal mi yaşayan var mı? Bide geceleri özellikle çok ağrım oluyo artik yatamıyorum bile bi şişkinlik bı sıkıntı var üstümde 🥺🥺🥺
Gunes17 Busenil ben öyle 1 ay 1 buçuk ay sıkıntı çektim çok şükür geçti şimdi magnezyum iç harici bisey yapılmıyor
guzelanne01_ Busenil 34 haftalığım canım malasef bendede aynı durum 30 haftadan sonra çıktı sağ elim birde ağrıyor uyuşuyor Ve en zoruda Yemek yaptırmıyor Ellim öyle ağıyorki uyurken ve bişey yaparken Doktorum çaresi yok dedi kızımda yaşamamıştım ama bu hamileliğimde yaşıyorum magnezyumu 3 ledi
funnymummy Busenil benimde uyuşuyor özellikle sol elim kolum😢hamileliğe bağlı karpal tünel sendromu olduğunu söylediler atel kullanıyorum biraz etki ediyor doktorunuzla görüşüp ona göre hareket edin sizde
Merel Ne yazikki normal canim dogumdan sonra geciyor. Benim ilk hamileligimde yokdu ikinci hanileligim de bende sikayti idim bu durumdan az daha sabir guzel anne
Busenil Gunes17 içiyorum magnezyum verdi doktorum ama bu haftadan sonraki takviyeler işe yaramaz artık demişti 🥺
Merel Busenil Seni cok iyi anliyorum ama ne yazikki elden gelen birseh yok ben doktoruma dedigim de normal onun icin birşey yok doğumdan sonra geçer demişdi gerçekden de geçti az daha sık dişini
guzelanne01_ Busenil evet canım doktorum 3 e çıkarttı içebilirsin dedi sabah öğlen bide yatarken içiyorum rahattlattı çok şiddeti artarsada parol içebilirsin dedi Ama sen doktoruna sormadan içme mutlaka sor
Busenil guzelanne01_ ben bı tane içiyorum magnimore plus vermişti bana o biraz daha iyi geliyodu ama fiyatı çok yüksek diye başka bı marka deniyorum şimdi suda eriyen oda sanki ise yaramadı gibi
guzelanne01_ Busenil bende magronm suda eriyen kullanıyorum devlet karşılıyor zaten☺️ günde 3 defa içtiğimden beri işe yarıyor ,gece ayda magosit yazmıştı hap olarak o daha iyiydi Şimdi tekrar onu yazdıracam suda eritmeyi sevmiyorum