Kizlar merhaba, 2 bucuk senelik evliyim. İlk bir yilda onca denemeye ragmen gebelik olmadigi icin şenol şafaka gittim rahim filmi cekti sag tüpümde yapisik olduğunu söyledi acildi ertesi ay kimyasal gebelik geçirdim. Bana 6 ay denememi olmassa tekrar gelmemi soyledi. Denedik olmadi tekrar rahim filmi cekti 2. Rahim filminde de yapisiklik olursa tekrarladigini söyledi yapisikligin sonra sedat umura gittim o da klomen catlatma ignesi yapti kist oldu iki tane neredeyse ameliyatlik oluyodum ki dogal yolla regli olunca 2. Ayda cok sukur dustuler sonra ben rahim gilmimi sedat umurunda cekip bi gormesini istedim oda cekti bi sorun yoktu zaten 2. Rahim filminde yapisiklik acilmisti (2 3 ay sonra gittim sedat beye) neyse rahim gilminden sonra tekrar klomen çatlatma ignesi oldum ve yine kist oldu en son ocak ayinda gittim ve kist duruyodu kendiliginden dusmus olmali kistim cunku ocaktan beri regli görüyorum bende artik yeter dedim bida da kontrole bile gitmedim. Herneyse suan da meryem kumbasliya gitmek istiyorum ( bu arada senol safak bana kan tahlili yapti bi sorun yoktu, bi sene sonra sedat umura gitmeye basladim o kan tahlili felan yapti hic sadece sordu yaptirdin mi diye bende yaptirdim bi sorun olmaidgini söyledi eski doktorum dedim o yuzden yapmadi) ben simdi devlette herhangi bi doltora sira alip butun kan tahlillerini yaptircam ozelde cok pahali oldugu icn, kan tahlillerini aldiktan sonra meryem kumbasliya gitmek istiyorum fakat hakkinda net bi fikrim yok meryem hanima karşı, simdiye kadar iki doktorum oldu ikiside erkek di bide kadin bi doktorla dnemek istiyorum ne de olsa kadin kadinin halinden biraz da olsa anlar diye düşünüyorum bide instagramdan baktim meryem hanim cok guler yuzlu duruyo ne bilim bilemedim acikcasi siz taniyomusunuz bi bilginiz var mi? Bu arada 3 gundur felan hurma poleni diye bisi varmis onu kullaniyorum kisirlikta yumurlamada felan cok etkisi oluyomus sperme felan ama bakalim hayirlisiyla insallah işe yarar 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 cok uzun oldu kusura bakmayin gakkini helal edin 😊😊😊🤲🏻🤲🏻