28+2deyim 1 saate yakındır karnımın üst tarafı çok ağrıyo başımın ense kısmında ayaklarımda uyuşma var aynı zamanda felaket bi mide bulantısı acile gitmeli miyim napmalıyım bilmiyorum içim çok huzursuz oldu yurtdışında olduğum için kafama göre acile gidemiyorum gitmeden randevu ayarlamam gerekiyo napmalıyım böyle bi şey yaşayan var mı internetten baktım gebelik zehirlenmesi falan yazıyo çok tedirgin oldum