Smc sancı varsa bi doktora gözükün derim. Ben 39 haftadyım benim bile sancım o kadar sık gelmiyor.sancı sıklaşıp şiddeti arttıkça ve süresi uzadıkça doğum yaklaşıyor demektir. Siz yarın mutlaka gidin doktora. Bebeğiniz biraz daha geç gelsin biraz daha büyüsün. Nst baksınlar mutlaka