Kızlar selam öncelikle 🙋🏻♀️ 23 haftalık kız bebeğim doktorumuz 600 gram haftasına göre kilosu gelişimi az dedi ama çok sağlıklı herşeyi yerinde hamdolsun. İlk kızım 3650 kg doğdu 38+1′de ilk aylarda da gerçekten çabuk gelişmişti bu bebeğimin ilk kızım kadar kilolu olmayacağını söyledi. Ama son 3 aya girdim son 3 ayda bebek kilo alıyor zaten kafama çok taktım moralim bozuldu. 23 haftada olan annişler bebişler kaç gram ? Bi akıl verin gözünüzü sevim 🥺