tubiii11 karanfil yağı hemen uyuşturuyor orayı bu saatte bulamazsın qma yarin mutlaka lokman hekimden temin edebilirsin. Karanfil yagi ustelik mikrop kirma antiseptik özelligide var enfeksiyon varsa onuda yok ediyor. Ben 14.haftamda kadin dogumcu izniyle hem dis cekimi hem kanal tedavisi yaptirdim bazi doktorlar ilk 3 ay yaptirmayin diyor ama uygulanan lokal anestezinin bebege hicbir zarari yok 28.haftaya kadar disle ilgili yapilacaklar yapilir demisti bana doktor bir sıkıntıda yaşamadimm. Gecmis olsun