Sinemssasafff46_ Hanımlar ben 2 ay önce kimyasal gebelik geçirdim şimdi adetim 9 gün gecikti ve doktora gittim beta değerim 650 çıktı fakat kese gözükmedi doktor muhtemelen buda kimyasal dedi öncekinde beta değerim 200lerdeydi bu sorunu yaşayan varmı
zeynep50_ Sinemssasafff46_ canım zaten 650lerdeyken kese görünmez ki daha 3 haftalık falan oluyor bebiş benimkisi 1600lerde olmasına rağmen kese için iki gün sonraya tekrar randevu verdi bence en hayırlısı değerinin çıkmasını bekle sen iki güne bir test ver
Didemzrk Sinemssasafff46_ kese o değerlerde görünmez 3000 lerde olması gerek diye biliyorum hiç canınızı sıkmayın inşallah sağlıklı gebeliktir ❤️
mavideniz6 Sinemssasafff46_ Geç döllenme vs olabilir iki günde bir kan verip sağlıklı gebelik olup olmadığını öğrenebilirsiniz.Ve genelde kimyasal sonrası gebelik sağlıklı oluyor içinizi ferah tutun 🩷
Sinemssasafff46_ Btl-Als aşırı derece de canım sıkıldı çünkü iki ay önce de yaşadım bu durumu ama değerim bu kadar değil de ve iki saniye bakarak muhtemelen bu da kimyasal dedi ben benim o zaman lekelenmem ve kanamam vardı şimdi öyle bir sorunum da yok
Btl-Als Sinemssasafff46_ Valla 10 nisandı son adet 9 gün geciktim ama kanı 6 gun sonra verdim bide bugün vercem
Sinemssasafff46_ Btl-Als benim de son adet 10 Nisan daydı aynı günüz sonuçlarınız da çıkarsa bilgi verir misiniz
Harvicell Sinemssasafff46_ 650 değer az daha beklenem gerekiyor 3000 üstü karından kese görülebilir diyorlar . Ben doktorları anlamıyorum ya biri öyle konuşuyor biri böyle özellikle devletteki doktorlar kötülemek istemiyoeum da aman ne bileyim anlam veremiyorum 😐
sacmalamakizim Sinemssasafff46_ 2 güne bir 2 katı çıkması lazım, geç döllenme olmuş olabilir, önce doktorumu değiştirdim, çünkü erken ve negatif konuşmuş hemen kötüyü söylemiş.
Melisa_Koc08 Doktor bunu hemen nasıl söyleyebilir beta hcg en az 1500 üstnde olması lazım kesenin gözükmesi için bence iki günde bir kan ver ve doktorunuda değiş canım