Ra6ia Bugün biraz yürüyüş yaptım ve eve geldim ölüyordum sırt ağrısından ve bilmediğimden gidip düz yattım. Neyseki biraz da yan yatayım dedim o iyi geldi yine bir kaç saattir yatıyorum 21+5 olduk benim yeni başladı sırt ağrılarım ve yürüyüşümde yorulunca bel kemiğim de ağrımaya başladı yani zorlanıyorum artık sanırım🙏🙈🥲