Benim de aynı şekilde kasik ağrılarım oluyordu regl sancısı gibi. Rahim bebis için kalinlasiyor ve daha iyi tutunmasini sağlıyor. Siddetli Kanama vs olmadigi sürece normal. Minik kanamalar olabiliyor bu zamanlarda o da yerleşme kanaması 1 2 damla sadece