ulkuu16 Arkadaşlar merhaba idrar testim pozitif çıktı ancak dün kan testi yaptırdım beta hcg değerim 135 çıktı 4 haftalık bebeğe göre değer çok düşük dedi doktor düşükle sonuçlanabilir dedi. Bu şekilde olupta sonradan değeri yükselen var mı?
gudmorningbeya ulkuu16 of ne saçmalıyor benimde öyle çıktı sonra yükseldi şöyle peşin konuşan doktorlara Ayar oluyorum siz 2 günde bir yenileyin beta artacaktır
Btl-Als ulkuu16 Benimde son adetim 10 nisandı salı günü kan verdim 590 ckti bakalım yarın tekrar vercem bana da beyan düşük dediler
ikizprensesannesi @ulkuu16 Belki geç döllenme olmuştur hemen umutsuzluğa kapılmayın inşaallah güzel artar değeriniz🌸
Musmutluuu ulkuu16 merhaba, benim de 222 ydi beta değerim. 3 gün sonra 3200 oldu. Gebelik 4+1 di ertesi gün keseyi gördük 🙏 ben de yükselmez diye endişe etmiştim ama bir anda yükseldi 😊
yesillimonn ulkuu16 Doktor sacmalamis resmen iki günde bir kan ver cnm eğer artış iki kati olursa hiç endişelenme ve baska doktora git derim