M112 merhaba bende ikiz hamileyim. 24+5 haftalık. 16-17. Haftma kadar inanılmaz bir bulantı kusma yaşadım. Yemek yemeyi bırak su bile içemez olmustum. Serumlarla ayakta durmaya çalışıyordum ama ne fayda. Şuan daha iyiyim yemek yiyebiliyorm kusmuyorum. Ama mide bulantılarım hep devam ediyor. Hala prilam kullanıyorm. İkiz gebelik, tekil gebeliğe göre çok çok zor. Ama geçecek sabır et ☹️ çare ben bulamamıştım inşallah seninki tez zamanda geçer.